Ajanvarausohjeet

Ajanvarausohjeet

Ajanvaraus

Yhteydenottopyynnöt ensisijaisesti sähköpostilla tai viestillä. Kirjoita viestiisi tiivis kuvaus tilanteestasi ja mihin tarvitset palvelua. Voit myös jättää soittopyynnön, ilmoita sinulle sopiva soittoaika.

Psykologin ollessa asiakastyössä, puhelimeen ei vastata.

Ajanvaraus

 

               Tutustu:

 

Käyntiveloitus

 

Tutustu:

 

Mistä voin puhua? 

  • Yhteiskunnallisen tilanteen herättämistä huolista ja haasteista omassa elämäntilanteessasi
  • Laajasti elämäntilanteen ja mielenterveyden eri aiheista, tutustu palveluvalikkoon.

Psykologillamme on vahvaa osaamista myös vaikeista psykiatrisista häiriöistä ja sairauksista.

Palvelu tilanne etäyhteydellä on luottamuksellinen keskustelu psykologin ja sinun välilläsi. Psykologi noudattaa lakia terveydenhuollon ammattihenkilön salassapitovelvollisuudesta.

Alatar Psykologipalveluiden asiakkaana sinulla on palveluhintaan sisältyvä potilasvakuutus ja potilasasiamiespalvelut, ks. yritysvastuu.

Hyvä tietää

Entä jos yhteydenottopyyntööni sähköpostitse ei heti vastata?

Pyrimme vastaamaan kahden arkipäivän kuluessa, huomioi, että ajoittain esiintyy ruuhkaa. Ajanvaraus astuu voimaan saadessasi vahvistuksen.

Etäaika

Tarvitseeko psykologin vastaanottoajalle valmistautua?

Varmista, että olet rauhallisessa ympäristössä ja puhelimesi tai tietokoneesi akku riittää.

Saat ajastasi enemmän irti suunnittelemalla ennalta lyhyen kuvauksen elämäntilanteestasi. Voit kirjoittaa ylös keskeisimmät kysymykset, joihin kaipaat psykologin näkemystä. Valmistautuminen ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Henkeä uhkaavissa tilanteissa tulee soittaa hätänumeroon 112.

 

Voidaanko etäaika keskeyttää?

Voimakas päihtymystila, asiaton käytös tai pilapuhelu ovat syitä etäajan keskeyttämiselle psykologin toimesta. Keskeytyneestä ajanvarauksesta aiheutuu aina täysihintainen käyntimaksu. Etäajan keskeytyessä asiakkaasta riippumattomasta syystä (esim. huono yhteys), voidaan korvaavasta ajasta sopia, kts. yhteystiedot.